آترین خان

آترین خان

روزشمار آترین

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

About Me

tehran, tehran, Iran
من متولد اول می سال دوهزارو پنج هستم. بله درست حدس زدید روز جهانی کارگر. یعنی یازده اردیبهشت هزارو سیصدو هشتاوچهار ساعت 8 صبح در بیمارستان مهر

Tuesday, August 5, 2008

يه دبي پر ماجرا


خوب چون ديگه من يه اسكي باز قهار شدم از اين به بعد
دبي هم كه ميريم اول بايد بريم اسكي


بازم يه تولد الكي چون سر و كله يه كيك پيدا شده


كلاه اركيده جون به من خيلي مياد مگه نه؟


شايد باورتون نشه چه بلايي سرم اومده


اول آخره ماجرا رو نشونتون بدم كه سرمو با يه عده فيليپيني گول ماليدن كه از دردي كه بر من وارد شده بود بكاهند
آه اي خداي بزرگ


عليرغم حادثه پيش اومده من كه از رو نرفتم و همچنان به انجام كارهاي خطرناك علاقمندم.


اينم فوتبال تو يه مال شلوغ
آخه باباصر معتقده بعد از هر كار سخت آدم بايد يه كاره سخت تر رو انجام بده


حالا كه شوت محكم زدي برو بيارش.
تازه يادت باشه من مجروحم و بايد بيشتر نازمو بكشي
اي باباصر بي ادب


ادامه بازي


بازم فوتبال



بدون شرح



اينم عمقم فاجعه از نزديك
اگه راجع به نوع و نحوه اين حادثه اطلاعات بيشتري خواستين با موبايل باباصر تماس بگيرين
چون در لحظه وقوع ايشان شاهد كم و كيف ماجرا بودن.
با تشكر روابط عمومي امور حادثه ديدگان

No comments: