آترین خان

آترین خان

روزشمار آترین

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

About Me

tehran, tehran, Iran
من متولد اول می سال دوهزارو پنج هستم. بله درست حدس زدید روز جهانی کارگر. یعنی یازده اردیبهشت هزارو سیصدو هشتاوچهار ساعت 8 صبح در بیمارستان مهر

Tuesday, August 5, 2008

از هر دري سخني 4


من ورادين تو پاسيوي خونمون


چون من به فوت كردن شمع خيلي علاقه دارم
تا هر كيكي خريده مي شه يه تولد الكي برام بر پا مي شه


بچه ها اينجا روستاي كندوانه .خيلي جاي قشنگيه . البته ما به خاطر كار باباصر تا حالا چند بار رفتيم.
اينم يكي از بچه محلي هاي بامزه بود كه باباصر گير داد باهاش عكس بگيريم.


دوباره از اون سوژه هاي مسخره باباصر.
اينم توليدات بابام اينا.
البته من خودمم خيلي به ما شين آلات سنگين علاقوندم و فكر كنم همه شونو ميشناسم.
حالا اگه گفتين به اين يكيش چي ميگن؟


اينجا هم چون خيلي اتاقمو شلوغ كرده بودم ماماندا بعنوان تنبيه منو انداخت تو كيسه اسباب بازي هام


داريم با بارج ميريم اروميه . تجربه جالبي بود به امتحانش مي ارزه

No comments: